Friday, May 20, 2011

მე რომ ტელეპორტი ვიყო

გიფიქრიათ იმაზე რას გააკეთებდით ტელეპორტაცია რომ შეგეძლოთ? არა, ახლა _ ბანკში გავჩნდებოდი სეიფში და შემოიხედე გენაცვალეში წიწაკამოყრილ ხინკალს სფინქსის თავზე გამოვწოვდი წვენსო ეგ ფილმშიც კი არის.

აი, რაიმე უფრო განსხვავებული მოგდით აზრად?

მაგალითად ამასწინათ, ქაბაბი მივირთვი, რამდენიმე კათხა ლუდი დავაყოლე და კარგად გამომძღარმა გადავწყვიტე სახლამდე ფეხით ამესეირნა. გზაში სამმა ლიტრმა ლუდმა, რომელმაც გადაწყვიტა ჩემს ორგანიზმს გამოყოფოდა და ავტონომია გამოეცხადებინა, ისეთ დღეში ჩამაგდო რომ დარწმუნებული ვარ მსოფლიო რეკორდი დავამყარე სპორტულ სიარულში. ნეტა იცოდეთ, ო როგორ ვინატრე, კარგად განათებული, ბუჩქებისგან გაძარცვული ტროტუარიდან,  პირდაპირ ჩემს უნიტაზთან გავჩენილიყავი _ დარწმუნებული ვარ სფინქსის თავზე, ხინკლის ჭამა კი არა, მონიკა ბელუჩის რომ შემოეთავაზებინა სექსი, მაინც ჩემს ტუალეტს ავირჩევდი.

ხო და სახლში მისულმა შვებით რომ ამოვისუნთქე დავფიქრდი _ რას ვიზამდი მე რომ ტელეპორტი ვიყო.  და აი რა იდეები მაქვს:


- არასოდეს გამოვიყენებ თიმვიუვერს.

- სკაიპით გადავაგზავნი ფალს და თვითონ დავასეივებ დედამიწის მეორე მხარეს.

- როდესაც მემანქანე იტყვის რომ "მატარებელი მიდის გურამიშვილამდე", შეწუხებული სახით არ გავალ ვაგონიდან .

- ერთდროულად ვიტუსოვკებდი შარდენზე და დიღმის ტრასაზე.

- სავარაუდოდ ვერ დავეწევი, მაგრამ შევეცდები პრეზიდენტს ავედევნო საგარაო ვიზიტების დროს.

აუ, კიდებ ბევრ, ბევრ რამეს ვიზამდი "მენდეთ და მიგულეთ თქვენს გვედით", მაგრამ აი ხვალ ნამდვილად ვიცი რასაც გავაკეთებდი:

- მონაწილეობას მივიღებდი ოპოზიციის მიერ დაგეგმილ მიტინგში (თუ "ებში"?) და ფილარმონიასთან, პარლამენტთან და პრეზიდენტის სასახლესთან "ერთზახოთზე" ვიყვირებდი "ჯოს, ჯოს, ჯოს"!

1 comment:

  1. მეც მინდა ტელეპოსრტი ვიყო.რამდენ რამეს ვნახავდი,ვიმოგზაურებდი ეჰ, სად არის კაი ცხოვრება და ტელეპორტობა :)

    კარგი პოსტი იყო,ბევრი ვიცინე <3

    ReplyDelete