Saturday, January 9, 2010

ჩემი შეყვარებული

ჩემი შეყვარებული პორნო ვარსკვლავია
ანუ მას იღებენ პორნოში
ეხლაც კოლეგასთან გადანასკვულია
და ცდილობს რომ შევიდეს როლში

ჩემი შეყვარებული ჩემი ერთგულია
აზრადაც არ მოუვა ღალატი
სხვებთან აკავშირებს სხვადასხვა პოზა
და ჩემთან გრძნობა მარადი

ჩემს შყვარებულს თავის სამსახურში
კორპორატიულად აცვია
უფროსწორად ყოველთვის შიშველია
და მასთან უამრავი კაცია

ჩემს შეყვარებულს პოზები არუყვარს
სამსახურს მახსენებსო ამბობს
ბანანს ფორთოხალს ამჯობინებს და
ორალურ სექს კი ამბორს

7 comments:

  1. mec minda egeti sheyvarebuli... tan Zalian minda

    ReplyDelete
  2. ჩემი უსაყვარლესი ლექსი, ბოლო დროის ჰიტი :) &&&&

    ReplyDelete
  3. ratomgac mec momcons es leqsi:)

    ReplyDelete
  4. ერთი ჩვეულებრივი ლექსია სიყვარულზე :)
    მადლობთ შეფასებისთვის.

    ReplyDelete
  5. ასეთ ლამაზ და გულწრფელ ლექსებს როგორ წერ მასწავლე რააა.... :)))

    ReplyDelete
  6. გულწრფელი და ლამაზი კია,მაგარმ შენ რა გჭირს ლაშარელა?(( me sxva ram amanerviula da mixvdebi amas shenc(

    ReplyDelete
  7. არაფერი არ მჭირს :)
    ძალიან ბევრი საქმე მაქვს და ფბ- ძალიან მაცდენდა.

    აქაც ცოტახნით ცოტას ვიპასიურებ და მერე იმედია ვიტყვი რომ "მე დავბრუნდი" :)

    ReplyDelete