Sunday, January 3, 2010

რომ

რომ, როგორ მჭირდები ეხლა...
როგორ მინდა უბრალოდ ჩემს გვერდით იყო... ალბათ ვერ გეტყოდი ვერაფერს... როგორ ვარ, რატომ, რისგან ვარ ცუდად....

მაგრამ თითებს თითებში ჩაგჭიდებდი...როგორც ეს შენ გიყვარდა... და თითქოს მთელი ჩემი ცუდი ენერგია მიგქონდა....

რომ, ერთხელ შეკითხვა დამისვი რომელზეც მოგატყუე.... ეხლა შენ ამ შეკითხვაზე პასუხიც იცი....და ალბათ არ მამტყუნებ რომ მოგატყუე... ხო გრძნობ რატომაც...

რომ, შენ ყველაფერი იცი რასაც ვგრძნობ.... უბრალოდ ეხლა აქ რო იყო ხელს მოგკიდებდი მეტი არაფერი....

შენ დროებით დაგშორდი და შენთან დაშორება ძალიან არ მტკენია... გგრძნობ თავიდან ბოლომდე... მერე რა რომ ვერ გეხები, ვერ გეფერები...მე შენ გელაპარაკები, გრძნობ და გისმენ კიდეც...


გკოცნი უამრავს.... ძალიან მიყვარხარ...

P.S. რომ...ეხლა არავინ არაა ჩემთან...მხოლოდ შენ ხარ... :*

4 comments:

  1. &&&&&&&&&&&&&& მეც მინდა შენთან ვიყო, ზუსტად ისე როგორც რომ...

    ReplyDelete
  2. Sevda da dardi bunebrivi gancdaa kvela monatrebuli adamianistvis, zogjer autaneli, zogjer zomieri. Chemi azrit rcmenashi gadzlierebaa mtavari, rac dagvexmareba am gancdebis datrgunvashi ...

    ReplyDelete
  3. dzalian sevdiania :(

    ReplyDelete
  4. &&&&&&&&&&&&&& მეც მინდა შენთან ვიყო, ზუსტად ისე როგორც რომ...

    ReplyDelete