Wednesday, January 28, 2009

კიტრის მწნილი

მე კორპორატიული ვარ. კორპორატიულად ვიცვამ და ვიღიმები. კორპორატიულად ვჭამ და სამი ზარის შემდეგ სტანდარტების თანახმად ვთიშავ ტელეფონს. მე კორპრაციის სახელით ვაწარმოებ მოლაპარაკებებს და კორპორაციის ტუალეტში დავდივარ.

კორპორატიულად მიხარია და კორპორაციულად მერევა გული.... სისხლი კორპორატიული ერითროციტებით მაქვს სავსე და ჩემი ტრომბოციტებიც სრულიად კოპორატიულ ანტისხეულაკებს გამოყოფენ, იმ შემთხვევაში თუ სისხლში თვისუფლების სურვილი ან სხვა რაიმე უცხო სხეული მოხვდება.

მე მომწონს ვიყო კორპორატიული, მომწონს მქონდეს საყვარელი ფერი რომელიც რა თქმა უნდა კორპორატიულს ემთხვევა. თმებსაც კორპორატიულად შევიღებავდი კორპორატიულივე წესდება რომ არ კრძალავდეს მსგავს ცვლილებას გარეგნობაში.

მე კორპორატიული ვარ....

5 comments:

  1. შენ კორპორატიული ხარ, მაგრამ არაკორპორეტიულად გიყვარს :)

    ReplyDelete
  2. ar maxsovs sadaa is sheni leqsi snobze:d magram am mdgomareobas idealurad sheefereba :)

    ReplyDelete
  3. glijaaavs, es kvelaze metad momecona

    ReplyDelete
  4. korporatiuli azrovnebac da xedvac tua idealuria korporaciaa...

    ReplyDelete
  5. korporatiuli azrovnebac da xedvac tua idealuria korporaciaa...

    ReplyDelete