Sunday, March 29, 2009

უსაფრთხოები ღვედი

რავქნა მინდება წერა
ზღვარსაც ვერ გადავედი
აღარაფერში მინდა
უსაფრთხოების ღვედი

შენ რო გიყურებ ზეცაააააა
ავფრინდები და უნდაააააა....
მაკოცო ბევრზე ბევრიიიიიიი
სანამდე არ გახუნდაააა
შენი სითბო და თმები
შენით ვსუნთქავ და ვთბები
შენი სიგიჟე არის
ვირუსი გადამდები.....

რავქნა მინდდება წერა
გულახდილივარ – ვცდები?
მინდიხარ ისე ძლიერრრრ
სხეულსაც კი გავცდები...

რავქნა? მინდა რო ვწეროოოოო.....
უნდა მიყვარდე გზაშიც.....
როცა ვიქნები მარტო
როცა ვიქნები ცხვარში....

10 comments:

  1. პოეზიის კონვეიერი გაკვს? :D

    RSS-ზე მაქვს მიბმული და ბევრ-ბევრი იჩითება ხოლმე :)

    ReplyDelete
  2. მე სულ მიყვარხარ გზაშიც
    მთაში, თოვლსა და ბარშიც
    მე სულ მიყვარხარ დარშიც
    მე სულ მიყვარხარ ავშიც
    აი, მოვედი სახლშიც
    მე სულ მიყვარხარ.......

    ReplyDelete
  3. მინდიხარ ისე ძლიერრრრ
    სხეულსაც კი გავცდები...

    :)
    (:

    ლამაზია...

    ReplyDelete
  4. mxolod cera ginda?...cudia...xsva ram rom gindodes ,upro magrad dacerdi...

    ReplyDelete
  5. lamazi leqsia da tan grznobit daterili.
    usafrtxoebis gvedit ver afrindebi da tu ver afrindebi verc sitbos da suntqvas ganicdi ase rom ar cdebi, ,,v piriot'':)

    ReplyDelete
  6. მარტო სურვილი არ კმარა ახალგაზრდავ, მოქმედებაა საჭირო მოქმედება.:)

    ReplyDelete
  7. მინდიხარ ისე ძლიერრრრ
    სხეულსაც კი გავცდები...

    :)
    (:

    ლამაზია...

    ReplyDelete
  8. პოეზიის კონვეიერი გაკვს? :D

    RSS-ზე მაქვს მიბმული და ბევრ-ბევრი იჩითება ხოლმე :)

    ReplyDelete
  9. მე სულ მიყვარხარ გზაშიც
    მთაში, თოვლსა და ბარშიც
    მე სულ მიყვარხარ დარშიც
    მე სულ მიყვარხარ ავშიც
    აი, მოვედი სახლშიც
    მე სულ მიყვარხარ.......

    ReplyDelete
  10. მარტო სურვილი არ კმარა ახალგაზრდავ, მოქმედებაა საჭირო მოქმედება.:)

    ReplyDelete